20 Temmuz 2017 Perşembe

PENYE ŞORT DİKİMİ

Kızım büyümeye başladıkça yavaş yavaş dikişe devam ediyorum. Son zamanlarda diktiklerim ile detaylı şort dikimini anlatmaya çalışacağım.



Kızım için diktiğim Hello Kitty desenli elbise, kalıpsız olarak üzerine gelen bir tshirtten kalıp çıkarılarak dikildi. Yaka biraz geniş olduğu için ön ve arkasına birer pens atmak zorunda kaldım.
Mama önlüğü kullanmadığımız için kendisi lekelendi bile. Tek kullanımlık bir elbise oldu maalesef.

Bu şort da yine giydiği bir şorttan kalıp çıkarılarak dikildi. Alt kenarlarını desenli diktiğim için fırfırlı gibi oldu. Hoş bir görünüm verdi.


 Şort dikimi için birkaç resim çekebildim. Yaz günlerinin kurtarıcısı şortları dikmek 15 dakikanızı bile almaz. Çocuk kıyafetlerinin çok pahalı olduğunu düşünecek olursak sadece evde bile giyilse yinede ekonomimize katkı sağlayacaktır. Kendi diktiğini çocuğuna giydirmenin verdiği haz ise paha biçilmez bir mutluluk.






Yeni kumaşlar sipariş ettim. Bu şortlardan, elbise ve tshirtlerden bol bol dikmeyi planlıyorum inşallah. 

Sevgiler....

1 yorum: