19 Ocak 2015 Pazartesi

Evlilik Yıldönümü Hediyesi/ Sweat boyama

Madem dikişle çok ilgilenemiyorum yine bu aralar, bari tshirt boyayım dedim. Sweat bana ama mesajım canım eşime. Biraz çocuksu ama güzel daha da önemlisi işlevsel bir hediye oldu :))) Siyah kumaş boyası, fırça, sweat ve birazda yaratıcılık gerekiyor böyle bir boyama için.


Boyanın sıçradığı yerler oldu, çizgiler de düzgün olmadı ama o da işe biraz organiklik kattı bence. Önce desene kara verdim. bir kağıda çizdikten sonra sweatin altına yerleştirip deseni kumaşa geçirdim.



Sonra elime fırçayı alıp çizmeye boyamaya başladım. 



Yazıları da elle göz kararı yazıp üzerinden boyadım. Bir gün kurumaya bıraktıktan sonra tersinden ütüledim. Henüz yıkamadım ama boyanın çıkacağını çok sanmıyorum. Önce ayrı yıkamakta fayda var. Eğer siz de sevgililer gününde sevdiklerinize böyle ufak sürprizler yapmak isterseniz sınırsız hayal gücünüz sayesinde müthiş dönütler alabilirsiniz. Bir kalıp yardımı ile daha düzgün şekiller de elde etmek mümkün. Umarım faydalanan birileri olur. Tekrar görüşene dek sevgiler..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder