17 Temmuz 2014 Perşembe

Blog Kardeşim HAMUÇERA

Herkese merhaba,

Herkesin bildiği üzere Nebihan Akça'nın düzenlemiş olduğu blog kardeşliği etkinliğinde son eşleştirmeler yapıldı ve ben de HAMUÇERA bloğunun sahibi Nurten Hanım ile eşleştim. İlk başta dikkatlice okudum blog ismi çok değişik geldi. Meğer dağ çileği imiş, yeni bir şey daha öğrenmiş oldum.
Bloğu pek çok kez baştan sona inceledim. Çok güzel, yaratıcı fikir ve önerile ile karşılaştım. Mesela BURADA çok cici mutfak havluları süslemiş Nurten Hanım. Bayıldım. Dantel fisto her şeye farklı bir hava katıyor gerçekten. Şu havluların güzelliğine şirinliğine bakar mısınız?

Daha sonra değişik çanta tasarımları yapmış Nursel Hanım. Çanta ile ilgili tüm yazılara da BURADAN ulaşabilirsiniz. Şiddetle tavsiye edilir. 


Benim en çok beğendiklerimden birisi de aşağıdaki mutfak önlüğü. Nedense hiç mutfak önlüğü kullanmam. Bulaşık yıkarken önün ıslanır o hoşuma gider, çıkarmam da öyle üstümde kurur. Ama bu önlük benim gibi hiç kullanmayanları bile kendine aşık edebilir. Önündeki ufak cebin güzelliği ve önlüğe kattığı şıklığa bakar mısınız? 

Daha bitmedi Nursel Hanımın marifetleri, biraz da dantel, el işi ve nakış işlerinden örnekler vermek istiyorum. Tüm bu güzelliklere de BURADAN ulaşabilirsiniz.

Dikiş dikebilenlerin feyz alacağı, dikemeyenlerin ise sipariş verebileceği nadide bir bloğu bu güzel etkinlik sayesinde yakından tanıma fırsatı bulduğum için çok sevindim. Tüm bunlar ve çok daha fazlası için Nurselin Atölyesi- HAMUÇERA adresini tıklamanız yeterli.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder