26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sammydress'ten 20 USD'lik hediye çekilişi

Merhaba Arkadaşlar,

SAMMYDRESS.COM alışveriş sitesi 20 USD lik hediye çeki armağan ediyor. Daha önce ben de bir çekilişte kazanarak Sammydress ürünlerini ilk defa kullanmış oldum ve yurtdışı online alışverişlerim için vesile olmuş oldu.  Ben kendi zevkime göre birkaç örnek seçtim sizin için ama siz dilediğinizi seçebilirsiniz.

İsterseniz bu mint yeşili uzun elbise linki BURADA


Babalar günü yaklaşıyor, eşiniz ya da babanız için böyle bir saat... LİNK BURADA


Belki de kartal gibi babalara/eşlere kartal tshirtü BURADA


Bu yazın favorisi deniz temalı bir sandalet olabilir BURADA



Ya bu işlemeli tarz şapkaya ne desiniz, ben bayıldım...BURADA Eminim kendi zevkinize uygun pek çok ürün bulabilirsiniz. 

-Benim şartım yok, ama çekiliş sonucunu öğrenebilmek ve iletişim kurabilmek için bloğumu takibe almanız,
-Sammydress facebook sayfasını yanda ki linkten beğenmeniz.Sammydress/facebook
-20 USD istediğiniz bir ürün + shipping için geçerli olacak.
-Lütfen yoruma mail adresi ve isim bilgilerinizi yazınız. Babalar günü vesilesi ile kullanılmasını daha çok ümit ederek 15 Haziran Pazar günü kazananı ilan edeceğim.

Şimdiden tüm katılımcılara teşekkür ediyorum ve iyi şanslar diliyorum.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder