19 Nisan 2014 Cumartesi

Kes, yapıştır, boya

Merhabalar,

Son günlerde biraz değişiklik yaparak peçete dekupaj işlerine verdim kendimi. Boyalarla oynamayı özlemişim, iyi geldi. Bu çalışmalar sadece deneme amaçlı yapıldığından tamamlanmadılar henüz, sadece ilerleyen zamanlarda neleri yapabilirim onun bir ön çalışması gibi oldu. Cars karakterli tabağı oğlum tasarlayıp boyadı.




                                                           Ortaya çıkanlar bunlar :)))


İnternetten bulduğum scrapbooking modellerinden bildiğiniz A4 kağıda çıktı aldım. Direk bu kağıtları kutunun üzerine dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. Henüz vernik atamadım ama kalemlik olarak kullanmaya başladım bile, herhangi bir sıkıntı yok şimdilik. Diğer kutuya da peçete yapıştırdım ama ona vernik şart sanırım çünkü çok mat bir görüntüsü var, kağıt kaplama gibi değil. 


                                             
                       

       
Cam tabak boyamaları cars karakterli olanını oğlum yaptı, diğeri de benim elimden çıktı. İşin güzel tarafı cars karakterleri direk dergilerden kesip yapıştırdık, arkasında yazılar olmasına rağmen önden belli olmadı. Bu demek oluyor ki dergilerden istediğimiz her resmi bu şekilde cam tabaklara dekupaj deseni yapabiliriz. Yemek konusunda zor çocuklara yemek yedirirken bu tabaklar çok işe yarıyor çocukları kandırmak için.


Benim tabağımda da güzel bir çiçek deseni var. Bu da deneme olduğundan çok da özenmedim ve bazı yerlerde peçeteler 2 kat, dikkatli bakıldığında belli oluyor. Takımı yaparken daha özenli olmakta fayda var. Ama sonuç benim hoşuma gitti açıkçası, bir mağazada görsem dikkatimi, beğenimi kazanır. Belki siyah fon ile daha güzel olabilir???



Dekupaj tabaklarımızın son hali, bunlarda da vernik henüz yok.  Verniklendikten sonra çok daha güzel olacaklar. Oğlumun tabağının fon rengi de kırmızı olacaktı fakat kırmızı akrilik boyamız olmadığından pembe ile idare etmek zorunda kaldık. Olsun nasıl olsa bu deneme... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder