18 Mart 2014 Salı

Çizgilinin böylesi

Merhabalar,

Uzun zamandır paylaşımda bulunamamıştım. Bir haftalık tatil ve bir hastalık geçirdikten sonra anca kendime gelip dikiş dikebildim. Çizgili modasına ben de uydum ama biraz farklı bir bluz olmasını istedim.


Kalıp için evdeki bir bluzumu kullandım. Bu arada kumaşım penye. 

Kalıp için kullandığım bluzum. Ben sadece bel oyuntusu vermedim, koltuk altından oyuntusuz olarak biçtim kumaşı.

Çizgi yönlerini farklı uygulayabilmek için hem önü hem de arkayı kol hizasından kestim. Kolları da aynı yönde kalıp bluz üzerinden biçtikten sonra birleştirmeye başladım.


Kolları da diktikten sonra korkulu rüyam olan yaka yapmaya geldi sıra. Bu sefer azmettim ve daha öncekilere nazaran daha iyi bir yaka elde etmeyi başardım:)



 Başka paylaşımlarda görüşmek üzere, sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder