7 Mart 2014 Cuma

Arkadaşıma Küçük Sürprizim

Dün, şu sıralar çok moda olan kumaş modellerinden İstanbul conseptli bir kumaş almıştım. İstanbul conpsetini çok seven ve evinin pek çok köşesinde İstanbul conseptli eşyaları olan arkadaşım aklıma geldi. Harika arkadaşıma, güzel ve ihtiyacı olduğunu düşündüğüm bir mutfak önlüğü dikme fikri şekillendi. Aşağıdaki basit ama kumaşından dolayı güzel olan önlüğü diktim arkadaşıma.


Hediyem hazır ama sunumumun da değişik olmasını istiyorum. Bu vesile ile blog yazdığımdan haberi olmayan arkadaşıma blog adresimi vererek kendisini mail ile haberdar etmeyi planladım. Bu arada çok basit bir önlük ama yapımı sırasında çektiğim bir kaç fotoğrafı da paylaşmak istiyorum.



Kenar dikişlerini yaptıktan sonra boyun ve bağlama askılarını diktim. 


Canım arkadaşım, Harika'cım;
İşte sana böyle bir sürpriz hazırladım. Umarım hem bloğumu, hem de küçük hediyemi beğenmişsindir. Bu arada sırrımız bir süre daha aramızda kalsın çünkü daha çok sürpriz yapılacak sevdiğim var. Evin yolunu biliyorsun, en kısa zamanda gel, hediyeni al.

Daha nice hediyeleşmelerimiz olsun inşallah...İyi ki varsın. (Bloğumda kullanılmak üzere önlük ile bir poz verirsin artık :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder