12 Şubat 2014 Çarşamba

siyah etek ve kolay gizli cep dikimi

İlk önce Burda dergisinde görüp beğendiğim, deri etek kalıbını likralı siyah gabardin kumaşa uyguladım. doğal olarak aynı sonucu alamayınca etek sürekli değişti durdu. Çok istediğim gibi olmadı yine de fakat en azından giyilebilecek bir hale geldi sonunda. Bu vesile ile kolay cep dikmeyi de öğrenmiş oldum. Fotoğraflarda ne kadar anlaşılır bilmiyorum ama dilim döndüğünce kolay cep dikişi anlatmaya çalışayım.
Bu kalıp önden 4 pilili diz altı etek kalıbı, fakat benim ortaya çıkarttığım etek ile uzaktan yakından bir alakası yok :)
Denemek amaçlı sadece sağ tarafa bir cep koymak istedim. Sağ kısım hariç tüm dikişleri yaptıktan sonra ortaya ortaya çıkan eteğim.



Cep torbalarını daha önceden yerlerine zaten dikmiştim. Bu aşamada sağ tarafın dikişini cep torbası da  dahil kenarın tamamını birleştirdim. İşte bu kadar basit oldu. Kumaş da çok ince, dikişi zor bir kumaş olmadığından dolayı çok zorlanmadım. Öğrenme aşamasında dikimi kolay kumaşlar seçmek işimi kolaylaştırıyor.


Yakından böyle...

Üzerimde duruşu ise böyle. 

Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder